Pages

Wednesday, August 18, 2010

familia....




tengah aku dudok sorang lepas mengenyangkan diri mase berbuke td,tbe plak teringat kat keluarge tercinte...kalau la aku ade magik...plingggg! da sampi umah....yeah...boleh buke ngan si gendot2 aku yang kat umah tu..haish...tu kalau aku ade magik la...
urm....rindu kat mak yang slalu je tenang dan sabar,,,,tp slalu confident ..hehe...kalau beliau cakap begitu,,begitu la...sampai la ade bukti yang menyatakan ape yang dia cakap tu tak betol..baru la dia akan mengangguk tanda faham..haha...mak..mak....ain tetap sayang mak..=)
abah? abah lain plak halnye....urm..abah tegas,,tapi hatinya baik...name pon abah kan...sebab tu ALLAH cipta mak untuk abah, supaya mak jadi penenang abah...kalau la dua2 bersikap penenang alamatnye..naik kepale la kami adik beradik..kalau dua2 tegas plak..haaaa.....kami adik beradik nak bercakap pon takot gak nye..senyap sunyi la rumah..
kalau nak cite perihal sorang2 pasal adik beradik kat umah tu x abis sehari aku menaip kot..mule ngan along la...die ni jenis lelaki yang sempoi....ikot suke die je nak pakai pe...x pandai menyemart langsung..dari terengganu nak ke banting, selambe je die pakai selipar jepon ngan beg sandang mak wan (nenek belah mak)bawak g pasar..uh..sempoi abis! tapi die ni lantang bersuare..name pon anak sulong..=)
abang aku yang no 2 plak,badan nye mak aih...besar dan gagah,,haha,,gagah ke..yang pastinye..kalau along berdiri sebelah angah,,kompem2 along tenggelam...aku ingat lagi yang angah ni x boleh dicuit...kalau satu jari aku sentoh die, satu jari jugk la die nak sentoh aku,,,keliling umah die kejar nak sentoh aku pon die sanggop...aku pon lagi suke la menyakat..bila da besar,die jd orang yang betol2 workaholic....kadang sminggu aku balik pon x jmpe die...bila aku da tido baru die balik..bila aku bangun,,die da pon g keje..rajin kan?

ok la..stop dulu..nak g traweh..=)

No comments:

Post a Comment