Pages

Monday, August 23, 2010

familia part 2


ok la smbungn dr entri yg lepas...mals gle nk updte blog..kdg2 xde mse sgt pon nk menghadap bende alah ni...ermm....aritu da smpi yg no 2, ha..yang ke 3 plak, aku la...xde yg menarik pon pasal aku..ok,,skip la...
yang ke 4, ijam...haaa...klu nak tau..ijam ni mase kecik sangat la keras kepale dan nakal..mase lahir je da nmpk..haha..die lahir je,black out 1 hospital..petir plak smbung menymbung..hebat x hebat? =) mase kecik2 die x mintak mainan cam budak2 seantaro dengan die...lori mainan ke, robot ke..x main la..x jantan konon...ape yang die mintak bende yang tak sepatot main cam parang,tangguk, pisau..dan sume2 la yang x patot main..tunggang kambing atok kat kampung pon die penah..kih2..


fitri...adik aku yang paling kurus dan tinggi..yang lain sume lemak bersepah..die ni je maintain...tp perangai die ni pelik..die suke main ngan binatang..ingat lagi mase die kecik2...ktorang balik kampung,tibe2 die menghilang..alih2 tengok kambing atok aku da berkeliaran...rupenye, die g bukak kandang kambing tu.,..burung tekukur pakcik aku plak..abis die lepaskan..dari berbelas ekor,,tggal sekor..nak marah pon x bley budak kecik kan..
yang ke 6...asyraf,,paling sehat sekali..bab makan memang die handal...fevret die g mancing kat parit depan umah...dapat haruan, g jual kat cine wat tong2 dwet belanje..yang ke 7, ojan..die ni mulot cam kambing sket..cakap nak lepas jew...melawan no 1..x kire la ngan sape,,abah ke,,mak ke,,along ke,,ckgu ke,,sume die brani sound...trok btol..hehe..tp die ni penceria rumah..xde die sunyi je rase..
yang ke 8 plak,puad..die ni plik sket..x campor org sangat,,,suke wat keje sendiri..tapi kreatif,,hasil keje die die g jual kat orang cam lukisan kartun ke, topeng ke...pandai cari dwet,,gud2..
yang ke 9,, sape erk..ceh,,bley plak lupe...hehe...aiman..budak malas g skola..baru darjah satu da tnye mak soalan ni..."mak,bile aiman nak abis skola?" kambing punye budak!
pastu yang ke 10 plak ayoi....die ni panas baran.....nakal...degil....ish..sakit ati jage die..hehe..tapi da name pon adik kan..aku tetap sayang..
yang paling bongsu,,,bongsu ke?
ye2 bongsu..tolong la mak ain tak nak adik lagi..bley tak macam tu..? hehehe..
athirah ni la yang da rampas takhta aku sebagai tunggal pompuan..punye la aku marah dapat adik pompuan, tapi lame2,,makin sayang kot..hehe..mentang2 9 abang, perangai pon da macam jantan..huhu....

No comments:

Post a Comment